trincomalee - Reisverslag uit Pramalai, Sri Lanka van Melany Jansen - WaarBenJij.nu trincomalee - Reisverslag uit Pramalai, Sri Lanka van Melany Jansen - WaarBenJij.nu

trincomalee

Blijf op de hoogte en volg Melany

17 Juli 2015 | Sri Lanka, Pramalai

Na 2,5 uur rijden kwamen we eindelijk aan in trincomalee. Snel op zoek naar een hotel. Dat viel niet mee. Alles zit hier vol!
Gelukkig uiteindelijk toch nog wat gevonden. Even wat gezeur met de chauffeur, maar gelukkig is dat goed gekomen. Snel de spullen op de kamer, bikini aan en hop het strand op. Een super lekker en mooi strand, helaas voor Maarten zonder golven.

Na een paar uurtjes bij komen in het heerlijke zonnetje, besloten we om trincomalee te gaan bekijken. Hier kan ik heel kort over zijn. Wat een kut stad. Zonde van deze dag. Oke we hebben heerlijk op het strand gelegen en herten los op straat zien lopen, maar daar blijft het bij.

Kort en bondig verslagje dit keer. Helaas! Morgen denk ik een veel leuker verslag te gaan schrijven. Sorry!

• 19 Juli 2015 - 21:22

Christa:

Jammer dat er niet veel te zien was maar beetje van het strand genieten is ook lekker.
    was je al helemaal opgeknapt?